bu ne yaw muhabbete bak adamlar biz tromsoye bi yenildik die biz de barcelonaya lyona yenildik die kıyaslama yapıyolar :S
yenilince ulke puanı yukselmiyo diosunuz,
bir fenerlinin de gs bu kupaları kazanmasaydı ulke puanını yukseltmeseydi biz on elemeden giderdik iyki almıssınız da gruplara kalıyoruz dedigini duymadım nedense.
fenerbahce avrupada kac kere tur atladı?? uefa ya dusmek deil tur atlamak, 1 ust tura cıkmaktan bahsediyorum, cunku ben hic hatırlamıyorum, ne yazıkki boyle.. keske fenerbahce yukseltse de 3 takım 4 takım girebilsek..