ya bide wolf patchte geçen sene şöle bişe vardı mesela
san siro ağları kırmızı siyahtı ve stad tamamen milana aitmiş gibi yapılmıştı.interle oynayınca çok sinir bozucu idi.ve üstelik koltuklarda kırmızı siyahtı bildiğim kadarıyla san siro nun koltukları kırmızı yeşilli falan bişe.inşallah yeni yamalrda olmaz.