MicRoChip_uA benim aklıma şu geldi oyun içi müzikleri sean paul we be burning,usher caught up,maç başlarken athena for real,derbi maçları öncesi the last mohican,maç kazanınca,fenersen fener marşı,gs sen 100.yıl marşı,bjk sen 100. marşı çalsın maç kaybedincede hüzünlü bir müzik olsun edit modda bir kadın çizeceksin olursa oyundaki hava %100 süper olur şarkıları da gönderebilirim.
pman_714 Aslında fena olmaz bu müzikler. Black God yamayı sabırsızlıkla bekliorum. En kısa zamanda bitirmen dileğiyle ;)
PeSm@NiAc Orjinal Mesajı Yazan: goksen90 benim aklıma şu geldi oyun içi müzikleri sean paul we be burning,usher caught up,maç başlarken athena for real,derbi maçları öncesi the last mohican,maç kazanınca,fenersen fener marşı,gs sen 100.yıl marşı,bjk sen 100. marşı çalsın maç kaybedincede hüzünlü bir müzik olsun edit modda bir kadın çizeceksin olursa oyundaki hava %100 süper olur şarkıları da gönderebilirim. Gerçekten süper olur olabilir böyle bişey
_Omer_ Malesef Bu dedikleriniz olamaz cunku mac bitince sadece 1 muzik caliyor oyun anlayamazki sen bjk misin fb misin :)
canpii__1905 black gold bilmiorm ne kadarını bitirdin ama hafta sonuna yetişirse süper olur yaa bilgi verebilirmisin ne kadar kaldığı hakkında... :drooling:
kzmgulec arkadaşlar katılan var mı ama bence oyuncuların güçleri değiştirilmesin çünkü bir dengesizlik söz konusu olacak böyle düşünen var mı? kolay gelsin:)
quatroon Selam çok iyi çalışıyorsun kutluyorum. Senden bi isteğim var. Ana menüde veya herhangi menüde, oyunun default versiyonundaki drogba var muthiş bi pozisyon almış kollarını bağdaş yapmış pis pis bakıyor. Senden bu tipi yada bakışı fenerbahçeli Apiah 'a uygulamanı istiyorum. Böyle birşey yaparsan çok sevinirim.
Emir99 bence güçler azcık edit yapılsın mesela ronaldinho nun frikik yeteneği o kadar deil ki daha fazla.ama fazlaya kaçılmasın.
pman_714 Değişmemesi bence de süper olur. 1-2 ufak edit olursa olabilir. Ama bunların dışında aynı kalması çok ii olur. Bu arada patch ne durumda Black God inşallah en kısa zamanda biter.
sseba&lefter oyuncu güçleri sabit olsun lütfen. İsteyen değiştirir kendi. Amaç vasat türk oyuncularla güçlü takımlara kafa tutabilmek :)
nahsantan Türk takımlarının güçleri aynı kalsın.oyuncu kalitesi zaten bizim takımları bir adım öne çıkarır ben Fenerliyimde o yüzden rahat atıp tutuyorum :):)
digimax off manyak süpere benziyor.. buna bide türkçe spiker eklendimi mükemmel olur.. yalnız şu tribünlerin boş olma olayı nasıl halledelecek black dostum.. bence çok büyük bir sorun bu.. birde patch tam olarak ne zamana..
Black God Orjinal Mesajı Yazan: digimax off manyak süpere benziyor.. buna bide türkçe spiker eklendimi mükemmel olur.. yalnız şu tribünlerin boş olma olayı nasıl halledelecek black dostum.. bence çok büyük bir sorun bu.. birde patch tam olarak ne zamana.. şu an zaman veremem çünkü 4 büyüklerin numara ve fontlarını çizmem lazım
CenkoviC Arkadaşım kolay gelsin de ne zaman bitirebilirsin en geç yama yı ( teşekkürler emeğin için)...???