Orjinal Mesajı Yazan: tito1905
trabzonspora gerek yok! isiniz gucunuz yok 8. takımı mı yapcanız yapın kayseriyi daha iyi!:D
ufaklık sende haklısın daha küçüksün trabzonsporun şampiyonluk dönemlerini göremedin o yüzden böyle kafa yapıyorsun. zaman sana herşeyi öğretir ve gösterir merak etme sen. ve sevgili black god arkadaşım senin böyle bir soru sormanda çok mantıksız senin yamanı indirenlerin % 20 si zaten trabzonsporlu. böyle bir anket yapmak hepten garip. bu anketi yapmışsan ve böyle bi soru sormuşsan hiç koyma kardeşim!