Orjinal Mesajı Yazan: Black God
1. si trabzon un we united yerine olacağını kim sölediki ? lokomotiv moskova varken
2. sen şu avatarını değiştirsen , vallaha çok sevincem topicimde bu herifin resmi bana ters geliyo
1- We United diyen ben diildim
2- Tabi attı size 2 gol değiştir dersin sora:D:D
nese sora bakarıs değiştiirim:D
(konuya dönelim;))