japonoski ben yazmayı unutmuşum bence de güçlerle oynama bırak konami nin ayarladığı güçler kalsın eğer isteyen olursa bence kendileri ayarlasınlar daha iyi olur gibi görünüyor.Ellerine emeğine sağlık
Black God Orjinal Mesajı Yazan: japonoski ben yazmayı unutmuşum bence de güçlerle oynama bırak konami nin ayarladığı güçler kalsın eğer isteyen olursa bence kendileri ayarlasınlar daha iyi olur gibi görünüyor.Ellerine emeğine sağlık merak etmeyin her oyuncunun gücü gerçeğine uygun olarak ayarlandı mesela alex in serbest vuruşları 90 iken defans ı 40
03Gs1905 enes kardeş bencede iki versiyon yapsan daha iyi olacak.Oyunun orjinalitesini bozma fazla bence..Kadroları isim olarak düzelt ama güçlerine dokunma oyunun tadı kaçıyor...
H-KaN Ya enes Herseyin iki verziyonun yaparsa bu Patchin 40 tane Verziyonu CIkar o saten en iyisini yapiyor Birakinda adam hevesiyle Bitirsin ne kadar zamana ihtayici varsa verilsin. SOnunda cikcakya siz ona bakin. Ellerine saglik ellerin dert görmesin Black God :D
pman_714 Demek %10 kaldı ha güzeeeel :D Sabırsızlıkla bekliyoruz. SS'lerden belli süper bi yama olucak. Ellerine, çizimlerine ,uğraşlarına,emeğine sağlık :D
CenkoviC arkadaşşlarrr pes 5 çok gerçek çi ve çok güzel fakat oyun daha da zorlaşşmışş ve topu rakipten alamıyorumm önünden bile geçsem faul oluoo ve oyun duraklıoo bu da oyunun zevkini azaltııoo......sizcee???
Black God Orjinal Mesajı Yazan: Hasansas1905 bu yüzde %10 luk bölüm ne zaman biter acaba:) her an bitebilir
digimax o zaman haftasonu hazır olur sanırım.. dostum,oyundaki çok büyük 2 problem olan boş stad ve hava değişikliği olmaması sorunu hakkında bi gelişme varmı? yabanıc forumlara pek bakmıyorumda..
sefillik baba hadi upload et artık şu yamayı birde lütfen bu siteye upload edersen daha iyi şu rapidshare ve megaupload olmasında.. başarılar..
pman_714 Wayt 200 Mb demek güzel bişi demek :D Sabırsızlıkla bekliyorz tekrar tekrar ellerine sağlık ;)
Black God 3 ayrı server a upload ediyorum boyut 200 mb , sabaha upload biter ben kestircem iyi geceler