sseba&lefter yama olayı yattı galiba. Arkadaş nedir bu olay anlamıyorum ya. Black God yine gitmiş galiba, neyi paylaşamıyorsunuz arkadaşlar ya, PES4 yamaları için de böyleydi. Sanki Kıbrıs meselesiyle uğraşıyorsunuz, alt tarafı oyun yaması ya :)
Black God Orjinal Mesajı Yazan: sseba&lefter yama olayı yattı galiba. Arkadaş nedir bu olay anlamıyorum ya. Black God yine gitmiş galiba, neyi paylaşamıyorsunuz arkadaşlar ya, PES4 yamaları için de böyleydi. Sanki Kıbrıs meselesiyle uğraşıyorsunuz, alt tarafı oyun yaması ya :) ben ayrılmadım ve asla kendi isteğimle scn den ayrılmam , konuşturmayın beni siliniyo sonra msj , 1 - 2 , gün dinlenip yamayı tamamlicam
tsungeon valla sabırsız değilim beklerim,hiç sorun değil.sonuçta black god da yama yapmak zorunda değil yani.bizim için mükemmel bir olay yapıyor.bir iki gün sonra değil de bir iki hafta sonra çıkarsa ne olur?yapmayın arkadaşlar.ben kendi adıma teşekkür ediyorum ve ne zaman çıkartırsan çıkart ellerine sağlık diyorum black god.varol!!!
kzmgulec evet arkadaşlar ya güçlerle ve taktiklerle oynanmasın yada mümkünse iki versiyon şeklinde yayınlansın
BJK cimler cok guzele benziyor iyi sulayip kesmissin black:) ve reklam panolari guzelde eger sadece sukru saracta gorunecekse olsun. *ayrica lutven oyuncu gucleriyle oynanmasin yoksa oyunun gercekceligi kaybolur, kolay gelsin.
Black God Orjinal Mesajı Yazan: BJK cimler cok guzele benziyor iyi sulayip kesmissin black:) ve reklam panolari guzelde eger sadece sukru saracta gorunecekse olsun. *ayrica lutven oyuncu gucleriyle oynanmasin yoksa oyunun gercekceligi kaybolur, kolay gelsin. Valla diger bazı stadlarda da görünüyomuş :D
Black God Orjinal Mesajı Yazan: ilkayjagger heveslendiriyosun bizi iyice sanada allah kolaylık wersin Valla çok az bişe kaldı yamanın eli kulağında :)
Black God Orjinal Mesajı Yazan: MadWolf Black God ellerin dert görmesin..:) sağolun % 90 ı tamamlandı
japonoski Ne kadar kaldı yamanın bitmesine biz seni zorlamak istemeyiz ama çok sabırsızlanıyoruz.Çünkü yamayı sen yapıyorsun ve güzel olacağından eminiz. Şimdiden teşekkürler.Ellerine sağlık.
Tyler Durden super yama ya ama su guc meselesini napıcaksın? bence guclerle oynama ama oynamanı isteyenler de var o yuzden 2 farklı versiyon yaparsan herkesi mutlu etmis olursun nese simdiden saol