ya bizim insanımızda neden böle kendşyle övünme gibi gayet uyuz bir duygu var anlamıyorum azcık medeni insanlar olmaya çalışın yok öle oynayan oyun oynamazış yok 20 dk taktik oynamadan oyun oynamayan pes5'i bilmezmiş yok öbürü çıkmış turnuva mnayğı benim çıkanı yenerim falan ya çocukluk huylarınızdan vazgeçin arkadaşlar önce birbirinize saygı duyun herkesin kendine göre yorum yapma hakkı vardır ama insanlara hakaret edici yorumlar sadece ruh güzelliğinizi yansıtır.Oyun oynamak için stres atmak için vardır savaş yapmak için değil...