arkadaslar basit bir olay için bu kadar çekişmenizi anlamış değilim.
sadece bazı insanlarında benim gibi oyunu radarsız oynamak istiyebileceğini
düşündüğümden buraya bu patch i yerleştirdim. fakat sanki bu forum' a yerleştirilen
her patch kullanılmak zorundaymış gibi bir düşünce ye kapılan arkadaşların yanlış hareket ettiğini düşünüyorum.
şu bir gerçekki üretilen bir şey paylaştıkça güzelleşir ve değeri artar bu forum da ki patch yapan veya yapmaya çalışan insanların da tahminimce temel amaçları budur ve bu şekilde değerlendirmelidir.
beğenmediğiniz bir şeyi almak veya kullanmak zorunda değilsiniz.fakat eksik veya
fazla gördüğünüz yerleride yapıcı bir şekilde uyarmak en tabii hakkınız.umarım düşüncelerimi doğru aktarabilmişimdir.....
dosyayı tekrar indirebilirsiniz buradan
http://rapidshare.de/files/10348966/unknow_00113.rar.html