256 sınırsızlar dün itibariyle yeniden dağıtılmaya başlandı. Vatandaşın zaferi diye isimlendiriyorum bunu. ha bu arada 512 kotalılar yediğiniz kazık hayırlı olsun. boşuna seviniyorsunuz. telefon faturası evinize gelince görürüm ben babanızın yüzünü :p. İnternet daha hızlı ve kota daha hızlı doluyor. 2 haftada sizin kotalar dolacak. ve Telekom'un kotayı aşan her 1 MB'a 0.008 değil 0.01 ödüyorsunuz artık. Yani telekom kazık attı siz gülüp eğleniyorsunuz.
Ha sen nereden biliyorsun derseniz. Babam Telekom'da il müdürü olduğu için bu işlerden baya haberim var. Gerçi ben sizin yerinize sövüp sayıyorum ama :D