CANARY 54 ama herhlade denildiği kadarı ile kısmi kısmi olarak 512/128 kbs olackmış1 nisan 2006 kadar hayırlısı olsun ama kendimi turkey(hindi) gibi hissediyom tüylrim yolunmuş gibi:D
Nouzer Bildiğime göre Sınırlı veya Sınırsız farketmiyor ama sadece sınırlıda para değişmiyor Sınırsızda 99 ytl oluyor ..
ASLAN Benim 256 3 gb sınır vardı 512 oldu oyunlardaki ping sayım düştü ve de dl hızım arttı ancak kotanın 5 gb ye yükselmemesi beni şaşırttı ve de sınırsızların 99 ytlye çıkması gerçekten saçma olmuş
cracks beyler babam 30 kasım geccesi aradı ve söledi nie 512 olmadı die.ve hemen 512 yaptılar.belkide ilk olanlardandı bizim.
Witch-King vallaha babam fiyatın 99mye çıktığını duyunca 3gb kotaya geçti ufff be ben böyle ttnetin..........
PainkillerEvr3n arkadaşlar benim ki 512/128 olması gerekirken 461/124 neden acaba?Yorumlarınızı bekliyorum.
.ArThuR. bnde 256 sınırsız vardı 1 kasmdan önce şimdi 2 kasım hala öle hiç bi deişiklik yok:( 512 olması için; 1) bn mi başvuruda bulunucam yoksa kendi mi olacak 2) 512 olunca şimdi 99 mu ödicezz??? biri cevaplarsa çok sevinicem:)
[H@CK€R]***KORS@N*** Başvuruda bulunmaya gerek yok. Modeminizi kapatıp tekrar açtığınızda hızınız 512/128 k olacak.
PainkillerEvr3n Orjinal Mesajı Yazan: 'Başvuruda bulunmaya gerek yok. Modeminizi kapatıp tekrar açtığınızda hızınız 512/128 k olacak. benim ki nie 461/124 o zaman:confused: :confused: :confused:
Hasansas1905 Orjinal Mesajı Yazan: Hasan Sas (11) iiide Benimki Sınırsız Benimki Niye 512 Oldu :confused: ? sevinsene olm:D:D daha ne istiyonn