Bu işlere girersen cevap hakkı doğar.Sen o pozisyona penaltı dersen oda cevap verecek tabi.Ancak benim kızdığım cevap verirken biz elle maç kazanmıyoruz demesi.Şimdi Diyarbakır maçındaki penaltı pozisyonu ile bunun ne alakası var.Bence bu kadar hakem tartışması içinde bide Diyarbakırın penaltısı verilmedi diye mevzuay girmen yanlıştı.Ancak hızlıoğlu nun verdiği abuk subuk cevap dahada yanlıştı.Ben söyleyince kabahtli oldum ama bıktım burdaki hakem tartışmasından biraz daha sağduyulu davranın.