Orjinal Mesajı Yazan: icelander
Terbiyesizliğe gelince senden. iyisi yok zaten.Bu bana yaptığın kaçıncı terbiyesizlik.Cevap vermeninde bir adabı olur.Ne haliniz varsa görün bundan sonra.İsterseniz ortalığı ateşe verin umrumda değil.Dünyanın hiçbiryerinde kendinden 6-7 yaş büyük insanlarla sohbet edeceğin böyle bir ortam bulamazsın sanal alem dışında.Siz kıymetini bilmiyorsunuz.Söylediklerimin hangisi yanlış evladım ? Bu forumlarda hakem tartışmasından bıktım.o adama zaten cevabını vermişsiniz.Peki sizin söylediklerinize kim cevap verecek.Senin söylediğin laf provokasyonun babası.Sanki sütten çıkma ak-kaşıkmışsın gibi bana terbiyesizlik yapma.Benim söylediklerim hakemleri bırakın futbola bakın yani sağduyuya davet ediyorum herkesi.Senin söylediğin laf Fenerbahçe elle - penaltıyla maç kazanıyor.Şİmdi soruyorum sana hangisi provokasyon?O adamın yaptığı provake ise seninkide en az onun kadar yanlış.Yanlışı yanlışla düzeltmeyin.Size bir tavsiye.
bak iclender kardeşim herkesin ve her takım taraftarının her konuda olan yorum yapma hakkını kullandım ve bi yorum yaptım nasıl ki arkadaşlarımızın imzasına bile yansımış olan temiz bir lig istiyoruz cümlesi ile tepkilerini koydular
diyarbakır maçındada bi anadolu kulübünün haksızlığa uğradığını ben uslüplü bi şekilde (bana göre) yorum olarak yazdım cevap verilecek ve had bildirilecek bi olay hiç değildi diyarın haksızlığa uğradını demmeki lehlerindede hata yapılabiliyormuş hatırlatmasını yapmak istedim çok normal ve gayet iyi niyetli bi açıklamaydı bu;)