salak_mal, resimler çok kalitesiz yani çok küçük. Ama balili kullanılabilir. Bir de Anadolu faceleri benim sorumluluğum altında değil ama sana bu iyiliği yapmaya çalışacağım. Ayrıca yorumlarnızdan dolayı teşekkür ederim. Şu bayram tatilinde faceleri bitireceğim. Ama öncelikle herkesin bayramını kutlarım...
Edit: bjklifatih, senin M.Dogan fotosu gayet iyi. Ayrıca kalan bjk facelerini de bu tatil aralığında bitireceğim.