gereksiz bende önceki cmde oynarken 1 olmuştu fenerin kadroda nasıl bu kadar yabancı war derseniz wdl oynuyodum
Last_Blow Milli maç değil benim takımımda değil ama çok ilgimi çekti. 15 gol ve 10 oyuncu gol atmış ;
mesutsahin10 Bunu da daha önce vermiştim aynını ama olsun http://img334.imageshack.us/my.php?image=1803qt.jpg
KocumVolkan :) ohoooo ben bi keresinde san marino ile brezilyaya 25-0 yenilmiştim hey gidi günler hey :D şimdi 10 tane atıolar zorla ;)
gigafan Orjinal Mesajı Yazan: mesutsahin10 Bunu da daha önce vermiştim aynını ama olsun http://img334.imageshack.us/my.php?image=1803qt.jpg türkiye sizinle gurur duyuyor..:):)