Orjinal Mesajı Yazan: PaoLo_RosSi
ohannes
Barcelona yine sampiyonlar liginde --sanırım bundan bir sezon sonra-- ,bu kez de Bayern Munih'e 5-1 yenildi.adamlar hep hezimete ugradılar.bulabilirsem onunda SS sini gonderirim,gerci database'i small yapmıstım...