arkadaşlar bence zor değil çoooooook zor.
bende zoru severim ama burdaki zorluktanda öte tam bir çaresizlik ne yaparsam yapim olmuyo.
zorluk bi yana saçmalıklar bi yana.
sonuçta ben fb'yi çalıştırıyorum kadromda anelka,alex,appiah ve özellikle fm'de süper olan tuncay gibi bir futbolcu var ben bunca senedir cm,fm oynuyorum taktiğiminde kötü olduğuna inanmıyorum ama çaresizim.ligin en altındaki takımlar kafa tutmayı bırakın adeta alay ediyolar,
daha bu zamana kadar hiç bi siteden hiç bi kimseden taktik download etmedim hatta bazı sitelerde başarılı olduğum konularda "ss" koyunca taktiğimi upload bile ettim.
bence fm 2006'da ki olay zorluktan öte bişey.
antrenmanı hiç sormayın zaten hiç yakışıyo mu fm'ye böyle bi antrenman programı.
ayrıca fb bi futbolcuya yıllık primler,peşinat,yıllık maaş artışı hariç 7,25 trilyon verebiliyo bu normal mi(bonservisle karıştırmayın)
ve de özellikle tr liginde örneğin;
-2,4 trilyonluk bi adama 6-7 kat fazla parayla transfer edebiliyoruz nerde görülmüş bu tr liginde.
ayrıca ümit özat mesela geçen senede bu senede solbekten açığa kadar çıkıyo ama oyunda savunmanın göbeğinde oynuyo.
-ayrıca cl. maçlarında rakip karşısında tamamen aciz kalıyosun.
bence fm 2006'nın artıları kadar eksileri de çok fazla hele şu antrenman olayına kafam çok bozuldu.
adamlara devre arasında hırslanmalarını söylüyorum sanki duvara söylemişim gibi bu lafları takan yok sonuç yine hüsran...:,(
-fabiano başıma bela oldu zaten kirada geri çağırma opsiyonuda yok olmaz böyle bişey.:sly: