arkadaşlar!
ben yamayı indirdim başarılı olmuş,eksiği yokmu illaki war.
beşiktaşı seçiyorum oyun maça başlarken atıyo mesela?bu yönden uyus oldum?
ama menüler türkçe ve teahüratlar var (bjk ve ts yok) yamayı yayınlayan arkadaş bununla ilgilenmeli bence.
sonuç olarak genel anlamda başarılı hataları yok edecek extra yamaları bekliyorum dikkatinize...