Orjinal Mesajı Yazan: killerhakan
--------------------------------------------------------------------------------
HEPİNİZE SELAMLAR.İSMİM HAKAN BELKİ YAŞ OLARAK BİR COGUNUZDAN BUYUGUM 28.AMA SIZ KARDESLERIMDEN VE ARKADASLARIMDAN YARIDM RICA EDECEGIM. 97 PS1 İNTERNATİONAL PRO SOCCER İLE TANIŞTIM WİNNİNG ELEVEN SERİSİ İLE.HATIRLAYANLAR VARSA VALDERMMA EL PİBE DİYE GECERDİ.BENİM SORUM BELKİ COK BASİT AMA MERAK İŞTE. PES 3 PES4 PES5 TE HEPSİNDE SOYLE BİR DURUM VAR MAC BASLAYINCA OYUCULARIN BILEKLERINDEKI BANTLAR KAPATANLIK PAZUBANDI VE BİLMİMUM DETAYLAR YOK OLUYOR.EKRAN KARTIM GAYET İİ İŞLEMCİM BAŞARILI. P4 3.2 GHZ 2 GB RAM EKRAN KARTI N 6600 EXTREME 256 MB. BU SORUN NEDEN KAYNAKLANIYOR ACABA ? YA DA BİR ÇÖZÜMÜ VARMI?
İLGİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDER TÜM ÇALIŞMALRINIZDA BAŞARILAR DİLERİM
EMEGİNİZİN KARŞILIĞINI BULURSUNUZ UMARIM:cool:
Evet haklısın bu sorun senden kaynaklanmıyor.. Tamamen Konami'nin oyun uzerinde oyunun her sistemde rahatlıkla çalışması için kullandıgı bir teknik.. Eminim ki Konami bunları uzak kamera açısında kapamasa senin (ya da benim bizim birçogumuzun) bilgisayarında yine rahatlıkla çalışacak. Bunun yanında PS2 olayı da var tabi. Oyun aynen Playstationda oldugu gibi geçiriliyor.. Belki ufak tefek degişiklikler vardır.. PS2'nin de PC kadar kuvvetli olmadıgını dusunursek neden ortaya daha net bir şekilde cıkabilir..
Bunları şu anda degiştirme şansı yok.. Dedigimiz gibi tamamen Konami'nin bizim görmedigimiz şekilde uyguladıgı bir teknik.. Gönül isterdi ki kamera uzaklaştıgında da sorun olmasın ama oluyor işte :)
Bu oyun PS2 için yapılmış son PES oyunu oldugu için %99 son kez bu olayla karşılaşıyoruz.. PS3 ile birlikte bırakın bunları herşeyiyle çok degişmiş bir PES oynuyor olacagız.. Cunku PES PC'nin tum nimetlerinden yararlanıyor olacak :)