2007-2008 sezonu ligin ilk yarısı bitmek üzere...Oyuna Beşiktaş'la başladım... 2006 Mart'ta milli takımın başına'da geçtim... 2007 Ocak'ta Beşiktaş'tan kovuldum...2007 Mart'ta Aston Villa'nın başına geçtim...Beşiktaş'tan ayrılırken son kadrom, Milli Takım ve Aston Villa'da Şu anki kadrolarım;
BEŞİKTAŞ
GK- Volkan Demirel
DL- Mehmet Polat
DR- Ali Güneş
DC- İbrahim Toraman
DC- Emre Aşık
DMC- Kleberson
AMLC- İbrahim Akın
AMC- Andres D'Alessandro
AMRC- Yasin Karaça
ST- İlhan Mansiz
ST- Gökhan Ünal
TÜRKİYE
GK- Volkan Demirel
DL- Mehmet Polat
DR- Hamit Altıntop
DC- Alpay Özalan
DC- İbrahim Toraman
AMR- Nihat Kahveci
AML- Tuncay Şanlı
MLC- Emre Belözoğlu
MRC- Yıldıray Baştürk
ST- İlhan Mansız
ST- Halil Altıntop
ASTON VILLA
GK- Robert Olejnik (Avusturya'lı ben beğendim tavsiye ederim..)
DR- Cicinho
DL- Gareth Barry
DC- Wilfried Bouma
DC- Igor Tudor
AMR- Zoltan Gera
AML- Ryan Babel (Hollanda'lı bunu da tavsiye ederim...)
MLC- Emre Belözoğlu
MRC- Hatem Ben Arfa
ST- Milan Baros
ST- Tomas Jun (Çek.. Trabzonsporlu.. Çok iyi oynuyor)
Son durum... Milli takım ile güçlü olarak İtalya ve Romanya'nın bulunduğu zayıf denilecek bi gruptan İtalya'nın ardından 29 puanla 2. olup Avrupa Şampiyonası'na katılma hakkı kazandım...(Gidip İsviçre'ye futbol dersi vericem onlara :))...) Aston Villa ile Premier Lig'te 10 maçta 5 galibiyet 5 beraberlik...Bi Chelsea Bi de ben yenilmedim... :)))