Orjinal Mesajı Yazan: firatoktar
Superpatch hakkında bilgisi olan var mı peki ? ne zaman cıkacak ? kac mb olacak vb. ? "p.e.line" adındaki ilk mesajdaki siteye girdigim anda dialer virusu vb. ssacmalıklar geliyor. Bir kolpa olmasın...
geçtiğimiz yıl wolf patchi kullandınmı bilmiyorum ama kullanmadıysan söyliyim bu adam oyunu baştan aşağı yeniden yapıyor bu yüzden yamanın büyük olacağı kuvvetle muhtemel...
çıkış tarihi belli değil ama son açıklanan yarısından fazlası bittiği, yama çok iyi bir ekip tarafından yapılıyor benim inancım harika bir şey olucak ve bunun içinde biraz daha sabretmemiz lazım;)