Orjinal Mesajı Yazan: master8
hiç merak etmeyin arkadaşlar WOLF patch çok yakında sinemalarda:D
dahası avrupa'nın en iyi pes patchmakerları birleşti yaklaşık 30 kişi superpatch'i hazırlıyorlar bu ekibin başındaki 3 kişiden biride wolf...bu gelene kadar 1mb'lık dosya işimizi görücek...tüm pes alemine hayırlı ve uğurlu olsun;)
biraz atmasyon bir haber vermişşsin yada sana söyliyen yalan sölemiiş
1.si wolf artık pes için bırak patch yapmayı ufacık bir logo bile yapmıcak yapamaz
2.si wolf pesfan'da yaptığı acıklama ile 2 ay önce fifa ile anlaştığını (resmi analaşma yapımcılarından biri yani ) bundan sonra daha iyi bulduğu fifa için calışıcağını beyan etti haberin ola:)