hiç bir sakıncası yok istediğin grafik paketini kurabilirsin.istersen benim bu konudaki yamamı da kurabilirsin 6.0.2 üstüne.
Not: Grafik eklediğin zaman aşağıdaki klasörde yer alan dosyaları temizlemen gerekiyor yoksa görünmeyebilir yeni grafikler.
C:Program FilesSports InteractiveFootball Manager 2006datacacheenglish