Orjinal Mesajı Yazan: sendersonamca
oSa,GENCFBDAYWALKER,_VeNoM_ kardeşlerim bende konuya öyle bir bakıp yazmışım sonra düzelttim.Bu kadar kızacaksanız sileyim bari ismimi vs
Bu kadar uyarmasam şimdiye kadar neyse ama konunun ilk mesajını okumuş olsaydın böyle bir hata yapmazdın; çünkü orada yeni format için link diye kalın ve kırmızı büyük harflerle yazıyor. Hatta hala böyle hatalı mesajlar geldiği için şimdi boyutunu da büyüttüm. Bu konuda bu kadar hassas olmamız sadece sana karşı bişey değil, şimdiye kadar birçok bu tip olaylar yaşandı ve bizim de bir sabrımız var. Hatanın farkına varıp düzelltiğin için teşekkür ederim; çünkü uyarılara rağmen düzeltmeye üşenenler de oldu ne yazık ki.