Orjinal Mesajı Yazan: strider_talha
takma ismim olursa şok güzel olur. Takım olmasada farketmez yani nasıl olsa çok kaiteli bir oyuncu olacağım için :P sonra fenerden almak için çok para harcamayayim :D
osa şimdiden teşkürler.
Ayrıca herkesin bayramını en içten dileklerimle kutlarım.
"FUTURE_REGEN" "Tokmak" "LeiTo" "Talha" "23-08-1984" "Turkey" "Fenerbahce"
Takma isimlerin mantığı ismi çok uzun olan oyuncuların gerçek isimlerini kullanmak yerine daha kısa olan Tita, Jaba, Ronaldo gibi kısaltılmış isimler kullanmaktır. Yani sitede kullandığınız takma adlarla pek bir alakası yok. Dolayısıyla Nihat Kahveci -> Takma ad: "Nihat" şeklinde olmadığı sürece bu yazdığınız takma adları oyuna dahil etmem mümkün değil; zaten oyunda adı Leito diye geçen bir Türk görmek bana saçma geliyor.
Ve birşey daha, ilk yazdığın ad sonraki soyad olacak. Bu durumda adın "Tokmak", soyadın da "Talha" sanırım. Bir yanlışlık yok di mi ?