Orjinal Mesajı Yazan: 10__uLtRaDoGuS__10
zipli dosyanin tipi EDT ve ben bunu açamiyorum yani yamayi kuramiyorum!
zuahahhha abi hiç güleceğim yoktu :D :D
yama filan kurmayacaksın .zipli dosyanın içinden çıkan dosyayı alıacaksın onu data/db klasörüne yapıştıracaksın yeni oyun kurarken ayarlardan regens.edt dosyasını seçiceksin hepsi bu kadar