oSa Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ oSa yine eline sağlık inşallah benim "takım" bölümünü silmeyi unutmamışındır... unutmadım ;) oyunlarınızdan ssler koyun da bakalım en iyi regen kim :) Aslında baştan belli kimin en iyi olacağı :p
Venom ya bu Use Real Players'ı kaldırarak oynamak çok zevkli....:) sırasıyla: Ben-Onur Serkan-Çağdaş Direk-İbrahim Hızlıoğlu-Barış Özgül-Gökhan Demir-Çağatay Değirmenci-Hamit Ekşi
oSa Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ ya bu Use Real Players'ı kaldırarak oynamak çok zevkli....:) sırasıyla: Ben-Onur Serkan-Çağdaş Direk-İbrahim Hızlıoğlu-Barış Özgül-Gökhan Demir-Çağatay Değirmenci-Hamit Ekşi Rezalett! Ben bırakıyorum o zaman futbolu :D Bu arada sana yeni bir arkaplan lazım; beyaz yazılar çok parlıyor ;) Orjinal Mesajı Yazan: oSa Bu arada eklediğiniz arkaplanın şeffaflığını ayarlamak için skinin klasöründeki skinin adını taşıyan xml dosyasını açıp (fabuloSa için fabuloSa.xml) kısmındaki value değeri ile oynayabilirsiniz. Value 0-1 arası değerler alıyor. 0 tamamen şeffaf, yani resmi olduğu gibi görüyorsunuz. Değer yükseldikçe resim daha az görünür oluyor.
oSa Orjinal Mesajı Yazan: korcan23 ben kendimi bulamadım bi bakanız benim yerime bi ss koysanız korcan kir kontrol ettim, listede varsın. Soyadını "kir" olarak yazmayı dene. Bu arada "use real players" seçeneğini seçtiysen oyunun başında çıkmıyorsun zaten.
Venom evet olur.... (format aynıydı bildiğim kadarıyla) Orjinal Mesajı Yazan: oSa Rezalett! Ben bırakıyorum o zaman futbolu :D Bu arada sana yeni bir arkaplan lazım; beyaz yazılar çok parlıyor ;) oSa teşekkürler arkaplan işi iyi oldu
erdeminho ben yokum bu pakette nerdeyim ben osa duzelttim hatami ama ben yokum hani ben?????????????? tekrar upload yapalim benimkini de ekle lutfeeeeennnnnnnn
gencfbdaywalker Orjinal Mesajı Yazan: erdeminho ben yokum bu pakette nerdeyim ben osa duzelttim hatami ama ben yokum hani ben?????????????? tekrar upload yapalim benimkini de ekle lutfeeeeennnnnnnn :D :D biri benden de screen atsın PLS :) "Mert Mutaf" :)
oSa Orjinal Mesajı Yazan: erdeminho ben yokum bu pakette nerdeyim ben osa duzelttim hatami ama ben yokum hani ben?????????????? tekrar upload yapalim benimkini de ekle lutfeeeeennnnnnnn senin amcaoğlunu eklemişsim ama seni atlamışım sanırım; kusura bakma :scnutang: aşağıya güncellenmiş versiyonu koydum; onda varsın ;)
gencfbdaywalker Orjinal Mesajı Yazan: ajan54 Ad: Berkay Soyad: Sayan Doğum Tarihi: 16-05 Ülke: Türkiye Favori Kulüp :Fenerbahçe :D :D :D
Cambaz Orjinal Mesajı Yazan: ajan54 Ad: Berkay Soyad: Sayan Doğum Tarihi: 16-05 Ülke: Türkiye Favori Kulüp :Fenerbahçe Yok yok şaka yapıyodur.Şaka yaptığını söyle yoksa oSa şaka olmadığını anlarsa çok kötü olur valla.