wickedqame Ya lise1 düşündüğümdende zor cıktı. Bugün karneler alınıcak ve 3 tane 1. Lanet olası kımya, fizik. Matematıkte 1 ama yınede sevıorum matematiği.:)Lise2 de TM seçicem kesinlikle.(Tabi Lise1de kalmassam):)
mehmet_1905 aranızda en çalışkan benim karneyi aldık ama son yazılılarım şöyleydi fen:96 mat:92 sos:90 ing:90
Hqmi Organizasyon : 55 Sağlık : 70 ------ İngilizce ve Edebiyat yazılısıda olduk. İyi geçti :) Bu dönem umutluyum.
Venom Orjinal Mesajı Yazan: adu Calculus: 85. Baya bir vakit harcamıştım çalışmaya, iyi oldu bu not :) Darısı başıma :rolleyes:
Hqmi İngilizce : 38 (Nasıl olduysa :D , ilk dönem karnede 4 gelmişti sorun olmaz) Edebiyat : 64 (Zayıf olan derslerimdendi. İyi oldu :rolleyes:)
venomX **Fen:72:( çok çalıştım 100 bekliyordum hoca yazılıları okumadan önce sorunun cevaplarını tahtaya yazdı soruların hepsini biliyordum hesapladım 92 alıyordum oh dedim. okudu 72'yi duyunca yuh dedim hocadan kağıdımı istediğimde ise takmadı bile zaten taktı kafayı bana arkada 2 tane sorum vardı kesin onlara bakmaya unutmuştur.:mad:**
Venom Orjinal Mesajı Yazan: 1995muzaffer1905 Fen:72:( çok çalıştım 100 bekliyordum hoca yazılıları okumadan önce sorunun cevaplarını tahtaya yazdı soruların hepsini biliyordum hesapladım 92 alıyordum oh dedim. okudu 72'yi duyunca yuh dedim hocadan kağıdımı istediğimde ise takmadı bile zaten taktı kafayı bana arkada 2 tane sorum vardı kesin onlara bakmaya unutmuştur.:mad: Hakkını ara sonuna kadar bırakma hemen.
Beirrut mat:100 Fizik:85 Bio:100 Kimya:88 Geo:okunmadı daha 95 hocanın günündeyse 100 bile olabilir :) bilgi ölçme değerlendirme(puhaha .p): 60 :D