Hasansas1905 Orjinal Mesajı Yazan: Hasan Sas (11) Walla İngilizce Matematik Olduk Matematik Açıklanmadı ... İngilizceden 78 aldım :( Bugün De Tarih ve Edebiyat Var Hangisine Çalışacağımı Şaşırdım Beynım Sulandı :( sen var ya sınıfta kalcan olm görürsün:p:p
Sheva24 Biz daha olmadık salı günü edebiyattan olacaz konu ise divan edebiyatı gibi konular bakalım ne yapacam
ismet_nash bizde bugün (pazartesi) matematikten yazılıyız dün kadir gecesinde namaz kıldım :tapiyorum dua falan ettim :scn_dua: acayipte çalıştım :type: ama herzamanki heycanıma kurban gitmem inşaallah :silah:
Eagle_Claw Orjinal Mesajı Yazan: tayyiphan abi sen uçmuşun yaw;) :( :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi:
rapper mat yazılım açıklandı 78 almışım lanet olsun ya yanlış cvbım iki bi tane hoca açıklamadım die sorunun yarısını kesti ya helal olsun ya... ing ve edebiat olduk bugün ikisi de iyi geçti ama ing çok iyi geçti süperdi...:D
kamil07 off ya yarın edebiyattan var hoca kitaptan soracakmış kitapta da aptal aptal konular var.nefret ediorum şu edebiyattan
gencfbdaywalker Orjinal Mesajı Yazan: The_Mangler Matematik : 100 Türkçe : 85 Fen Bilg. :85 İngilizce : 90 Müzik : 100 yawaaaaaşşşş :D :D darısı benim başıma... :D :D
Venom Orjinal Mesajı Yazan: The_Mangler Matematik : 100 Türkçe : 85 Fen Bilg. :85 İngilizce : 90 Müzik : 100 Gökhan bu gidişle bizim okula gelirsin rahat(inşallah);)
Shevchenko Bugün 2 tane daha okundu Edebi Metinler diye çok salakça bir dersten 21 aldım :sly: Ülkeler Coğrafyası dersinden de 56 aldım sınıfta 4 bile alan olmadığı için en iyi notu alan 5. kişiyim :hihi:
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: The_Mangler Matematik : 100 Türkçe : 85 Fen Bilg. :85 İngilizce : 90 Müzik : 100 Sen liseye bi gelde gör matematiğin 100 oluyomu :p
gencfbdaywalker Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko Sen liseye bi gelde gör matematiğin 100 oluyomu :p aynen öle :D :D gerçi biz daha yazılı olmadık ama :sly: :p :D
Last_Blow Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko Sen liseye bi gelde gör matematiğin 100 oluyomu :p Valla abi bizim yarın Matematik yazılısı var. :(
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: Last_BLow Valla abi bizim yarın Matematik yazılısı var. :( Cenk yazılın nasıl geçti :)
Last_Blow Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko Cenk yazılın nasıl geçti :) Abi kendim 3 soru yapabildim 5 soru arkadaştan geçirdim bakalım nolcak.10 sorudan 8'ini yaptım.
ozon fizik 98 matematik 93 ingilizce 74 edebiyat 87 kimya ( bi 80 üstü gelir) onun dışında denemelerde hep 90 üzeri aldım esk kılıçoğlu and lisesi 10 fen-c