Orjinal Mesajı Yazan: sarabande
bence de sorun fanatiklik...pes 5e toz konduramıyorlar. faul olayı abartı ayrıca real madridle bile oynasam top bazen attığım adama gitmiyor bu çok sık oluyor siz gerçekte real madrid in o kadar çok pas hatası yaptığını gördünüz mü ya da herhangi iyi bir takımın
faul olayi abarti degil.. normal maclara göre az bile hatta.. problem faullerin cok kolay calinmasi degil, herkesin kafa yormadan tuslari basik tutmasidir...
gercek maclarda bile 2-3 kisi ayni anda bir adama girerse ne olur? Iste.. cogu kisi de pes5 de bunu yapiyor sonucta; sadece X ve tuslarini basik tutuyorlar yani..
Konami pes5'de bunun olmasini istememis ve herkesin artik bu oyunu normal hayatta futbolu nasil oynuyorsa öyle oynamasini istemis.. oynamasini bildikten sonra fauller abarti problemi ortadan kalkiyor.. yapacagin sey sadece oyunu gercekte nasil oynarsin diye düsünmek ve öyle oynamaktir..
Paslara gelince; pas verirken artik tusu basili tutma gibi teknikleri daha cok kullanmamiz gerek ve paslarin siddetini ve mesafesini iyi ayarlamak lazim.. ama suda bir gercek, attigin bütün paslarin yuzde 99u adami bulsaydi bu futbol olmazdi.. futbol hatalar oyunudur ve hata olmadan zevkte olmaz..
He.. real madrid gibi bir takim pas hatasi yaparmi diye düsünebilirsin ama bu oyun okadar güzel programlanmiski, oyunda moral sistemi bile var. Yani paslarin cogu gitmemesinin sebebi yenik durumda olmandir veya o oyuncunun gol kacirmis olmasidir veya hafif sakat olmasidir..
Ben fenerbahce ile oynadigimda oyunun bazi bölümlerinde rakipe hic pozisyon vermeden topu sagdan sola soldan saga her yönden paslasarak gol deniyordum yani diyecegim, pas vermesinide bilirsen o problem de gider..
kisacasi oyunun kontrollerine tam olarak alistiktan sonra, bugüne kadar "problem" dediginiz seyleri artik giderek dahada iyi taniyacaksiniz ve ögreneceksiniz.. ögrendikcede alisacaksiniz.. alistikca zevk vermeye baslicak ve birgün o problem ortadan kalkmis olucak..
:)