ewet arkadaşlar cok büyük hayallerle beklediğimiz pes5 bir hayal kırıklığımı yoksa?
Ben 97-98 de ilk olarak tanısmıstım konaminin "Goal Stoarm" oyunuyla 3,4,5 derken wininng eleven 3 le devam ettiler ps 1de we 12 e kadar çıktılar arkasından ps 2 deki wininng eleven ve pes serüveni inanılmaz devam ediyor. İşin ilginç tarafı oldum olası hep begendim yeni çıkan bi üst oyunu ama sanki bu defa biraz hayal kırıklıına ugramıs durumdaym.. Umarım yanılıyorumdur, umarım yanlıs düşünüyorumdür... neyse hayırlısıyla kasımda bi çıksın, yanıldıımı sizlerle paylasmak ümidiyle...
" Bu arada fifa diye bi oyun varmıs o ne ya tanımıyorum, TANIMAK DA İSTEMİYORUM "