Bu forumda çok akıllı insan var ya. Arkadaşım oyunu 1024 ve altı çözünürlükte kullananlar ne yaparlarsa yapsınlar bu komutu yazmadan geçemezler pencere moduna. Yoksa ben salak mıyım durduk yerde böyle bir konu açayım. Veya millet salak mı bu kadar cevap yazsın? Lütfen artık bilmeden yazmayalım veya ctrl+f yaptığımızda oluyor bende acaba neden sizde olmuyor yaz. Yoksa kısayol tuşlarını biliyoruz saol ;)
(Kurusa bakmasın kimse ne yapayım tutamıyorum böyle tuhaf mesajlar olunca. İşi gücü yok gitmiş bu konuyu bulmuş ve bu cevabı yazmış valla tebrikler.)