FM 2005'te birçok insanın işine yarayan bu olayı FM 2006'da nasıl yapacağınızı altta anlatmaya çalıştım. Hepnize Full Screen veya Windowed ama bol FM'li günler.
Öncelikle masaüstündeki **Fm 2006** kısayoluna sağ tıklıyoruz,
**Özellikler** sekmesini tıklıyoruz,
Gelen pencerede üst kısımdan **"Kısayol"** sekmesine basıyoruz,
Açılan alanda **"Hedef:"** yazan yerde "...Sports InteractiveFootball Manager 2006fm.exe" gibi bir yol olması gerek,
Bu yolu şu şekile getiriyoruz; "D:Program FilesSports InteractiveFootball Manager 2006fm.exe"** -small_screen windowed**
....exe" -sm.... kısmında **Tırnak(")** işaretinden sonra boşluk vermeyi unutmuyoruz,
Oyuna giriyoruz, **Preferences** (Ayarlar) kısmına tıklıyoruz,
**Full Screen**'in Check butonunu kaldırıyoruz ve ayarları kaydediyoruz,
Pencere modunda oyunu oynamaya başlıyoruz.
Takılan arkadaşlar takıldıkları "adımı" belirtirlerse yardımcı olurum, tekrar iyi oyunlar...