mxmc buraya da koyun lütfen türkçe yaması yok diye daha oyunu almadım yama çıktığı an alacam lütfen paylaşın burda
Erenkurt kardeş şu türkçe yamayı ekle artık. ingilizce oynamaktan bıktık. sitenin hitini 500 kişi artıracağımı söz veriyorum ben
fergusondesouza isteyenler editorden türkiye ligini yapsın ve foruma koysun ingilizce bilmeyede fazla gerek yok http://www.inndir.com/program.php?id=32432
albertotevez yav kardeşim her şey lafta demekki kimse bu yamayı yapamıyor çocukların üstününe fazla gitmeyin herşeyi yapabilecek değillerya
emany Bir yama yapıldıysa buraya koyulsun ben yaptım diyip te milleti gaza getirmesin ... İşin aslı var mı bakalım ;)
berkqhack beyyler ben sıze actıgım msj.soyledıgım gıbı oomuzdekı 3ay bunu turkcesı olmaz.easport ıyı hazırlamıs oyundakı dıl dosyasını bız kac kere acmaya calıstık olmuyo..ufak bı hatırlatma footmall manager turkcesını yayınladım ve banlandım neyse bıttı football manager ve cm bı kurulus oldu artık cm goremıyecez neyse herkeze keyıflı oyunlar(berkqhack)...
BaD BoY ewet fifa tr yamaya izin vermio ondan dolayı sifre komuslar ne zaman çıkar tr yaması fifa manager 07 çıktıgında veya 2-3 ay kala