Orjinal Mesajı Yazan: ultrass
beyler bu oyunu çıktığı günden beri oynuyorum sabahları sabah ediyorum inanın hiç 06 kadar zevk almadım ama tcmnin kapalı olması ve tabiki türkçe yamanın olmama ve çıkmayacak gibi olmasıda biz oyun severleri düşündürüyor ama beklicez tabiki şunuda söyleyebilişrim fıfmenager 06 şu an en güzel menejerlik oyunu bana göre
çıkmayacak mı ?:,( :,( :,( :,( :,(