Ergun gürsoy ilk başta stada çeki düzen vermeli, stada girmek 1-1.5 saat sürüyor biletler desen yeni açık alt bile 13 milyon orda bişeyler yesen yol parasıyla falan 20 milyon civarı bir para veriyosun. 3 kişi gittiğini düşün 60 milyon birde trafik çilesi var, avcılardan 2 saatte ancak gidiliyor. Bütün bunlara rağmen stada girdin diyelim koltuklara oturulmuyor pislik içinde wc ler keza aynı durumda amigolar ayrı bir dert.(kardeşim herkes tezahürat yapmak zorunda değilki milleti zorluyorsunuz!)
Ergün abim özel arabasıyla gelip vip te maçını izleyip çekip gidiyor herkesi de aynı vaziyette sanıyor. Ben bir maça 3 saatimi verebilirim ama gs'ın bir maçına gitmek istesem bütün bir günümü vermek zorunda kalıyorum.