Ergun Gursoy: "Seyircimiz 50.000 kişilik Stad'ı Haketmiyor"
Evet arkadaşlar bu bün gazetenin birinde denk gelmişti bu haber karşıma,
beynimden vurulmuşa döndüm.
şimdi geldim tüm sitelerde online olarak haberi arıyordumki kaynak göstereyim, hem ararken bir yandanda bu sıcak haberi sizlerle paylaşayım dedim..
Bu arada bu ahber çoktan eziklerin forumlarına yayılmış ve alay konusu olmuş bile..
Çok sayın başkan Ergun Gürsoy Aynen şöyle demiş:
"Sezon başından beri 1-2 maç hariç stad'ımız bomboş, bu kadar az seyirciye 50.000 kişilik stad yapsak nolur? yapmasak nolur?
Bu stad bize yeter.
Şu an itibari ile seyircilerimiz hiç birşeyi haketmiyor.."
Aynen bunlar arkadaşlar
artık bukadarına da pes bu şerefsizliğin daniskasıdır DEFOL GİT GÜRSOY :mad: :mad: :mad: :mad: ulan şerefsiz sizler görevinizi adam gibi yapın ondan sonra taraftara bahane bulun yazıklar olsun :mad: senin gibi şerefsizlere bu camiada yer yok gürsoy bu böyle biline :mad: :mad:
**YETER ARTIK ULAN İSTİFAAAAAAAAAAAA...!!!!!!!**