cracks PES5'i nerelerde bulduğunuzu söylerseniz bizde yararlanabiliriz. daha çıkıp çıkmadıı belli diil.msnmde bi kaç kiş, bende var diyo ama.eğer buluırsanız buraya yazarsınız
e.c.i Orjinal Mesajı Yazan: cracks ewet arkadaşlar pes5 çıktı.ben daha alamadım ama msnimde bi çok arkadaşımda varmış.nerelerde bulduğunuzu söylerseniz bizde yararlanabiliriz. ben bugün örnektepeye bakcam.soa şişliye gitcem. kardeş bahsettiğin kişiler türkiyeden mi?
ggurak Yahu bu meretin önce p2p'da, nforce'da falan görünmesi gerekmiyor mu? Heralde bu sefer direk kopyalayıp postaladılar.. Neyse, dvd versiyon falan bulursanız haber verin hakikaten, oyuna dalıp da unutmayın bizi :)
asenol sizin bahstettiğiniz pc için olan oyun di mi??o daha 28inde çıkacak tkonaminin sitesinde yazıyo...
âİ£T10 İstanbul'un belkide en işlek korsan mekanı olan Kadıköy-Yazıcıoğlu İş Hanı Çevresinde bugün itibariyle oyun GELMEMİŞTİR!!!İstanbulluların dikkatine...
programmer Eee oyun çıkmadan , nasıl gelecekki, arkdaşlar 28 ekim. öncesinde kimse heyecanlanmasın..? Nedir bu acaele dostlar. :D
yigit1907 istanbul bagdat caddesinde boyner i geçince telsim cep shop var onun altında bi cdci war. Oraya gelmişti ama PS2 için. Bnde forumu okumadan direk yazdm ama ilgilenen arkadslara yrdm ettiysem ne mutlu bana
tramp_1905 Ps 2 icin 2 haftayı gecti alalı... Pc ye de cıkmıs arkadasın kuzeni aradı ingiltereden.. kargoyla gondercektik ama korsan daha hızlı ve ucuz olur ;)
muzzy..! Yaw dün R.Madrid Valencia maçında reklam tabelasında "Pro Evolution Soccer 5" "KONAMI" başlıklı reklamlar gördüm sanırım ispanyada çıkmış oyun çünkü çıkmasa yazarlardı yani çıkış tarihini... ;)