Orjinal Mesajı Yazan: pEnTaGrAm_15
Peki gümüzde o tahtada yazanları doğrulamıyor mu?
İslam atrık terör oldu günümüzde. Nedeni mollaların gerçek islamcı gibi ortalığı kana bulaması ki bu forumda bile o insanlara aşık olan onları idol edinen kişiler var eminim.
İkinci olarak capitalizim çok güzel girdi hayatımıza ve gerçekten o iğrenç sistem bize mükemmel gibi pazarlanıyor. Amerika aşığı olmayan Türk kalmadı. Herkes amerika ile mukayese edir oldu memlekette.
Son olarak bunarın sebebi acaba ülkemizde kimler? Yok canım o kadar büyük merteberlede olamazlar. Olabilirler mi?
islam dininin terör falan olduğu yok.Sadece dünyaya bunu lanse etmeye çalışan bir kaç tane terörist devlet var.(amerika,israil vb.)Şu an dünyada tam bir propaganda savaşı var.İsrail'de şeriatçı hasidimler var.(Bunlar siyah takım elbiseli fötr şapkalı ve uzun favorili)çocuklarının ellerine kaleşnikofları verip atış eğitimi yaptırdıkları zaman veya da bireysel olarak filistinlilere ateş açarak öldürmeleri,israil askerlerinin buldozerlerle göz göre göre savaş karşıtı bir turistin üzerinden geçmeleri,filistinliler taş atıyor diye filistinli bir çocuğu yakalayıp askeri aracın üzerine ellerinden ayaklarından bağlayıp kendilerine kalkan yapmaları,filistinli bir kız çocuğunun tek kurşunla öldürüldüğü halde israil ordusunda görevli binbaşı tarafından kafasına ve vücuduna düzinelerce kurşun sıkılması,1990 lı yıllarda barış isteyen israil başbakanı izak rabin i öldürdükten sonra yahuda için öldürdüm diyen psikopatı,halil ibrahim camii nde sabah namazını kılan suçsuz günahsız 30 dan fazla insanın üzerine otomatik silahlarla ölüm yağdıran Baruch Goldstein denilen şerefsizi,daha kısa süre önce israilde meydanlarda miting düzenleyen yahudi hahamlarının filistinle barış isteyen devletin üst düzey görevlilerinin öldürülmesini açık açık binlerce insanın önünde söylemesi,ebu garib cezaevinde yapılan insanlık dışı işkenceleri,küba da guantanamo üssünde insanlara yapılan köpek muamelesi,ırak'ta askerlerimizin başına çuval geçirilerek gözaltına alınması,islami terör diye yırtınan Amerikanın sıradan bir çavuşunun adana incirlik üssünde Türkiye Cumhuriyeti kaymakamını tokatlaması ve hiç bir soruşturmaya uğramaması,İncirlik üssünden kalkan çekiç güç uçaklarıyla pkk için cudi dağına çuvallarla erzak atılması,Bosna da Sarajevo da binlerce müslümanın sırp ve hırvat milislerce öldürülmesi ve katliam bittikten sonra başta Amerika olmak üzere hristiyan ülkelerden sözde yardım gelmesi,Saddamın Amerika tarafından pohpohlanarak 1992 yılında körfez savaşını başlatması ve Amerikanın arap yarımadasına yerleşmesi,Cezayirde yapılan demokratik bir seçimde %95 oy aldıkları halde dini bir parti oldukları için kapatılıp askeri cunta tarafından ihtilal yapılıp binlerce müsümanın katledilmesi,ve bu mazlum insanların ellerine silah alıp iç savaş başlatması,Çeçenistanda milyonlarca çeçen topraklarından göç ettirilmeye zorlandığında ve katledildiğinde hala çeçenlere terörist demeye devam edenleri,Doğu Türkistanda çin zulmü altında inleyen milyonlarca müslümanın sesinin duymazlıktan gelinmesi,Irakta insanların üzerine füzeleri yağdırırken füzeleri gelin gibi süsleyen ve eğlenceli yazılar yazan,insanların üzerine bomba yağdırmanın çok eğlenceli olduğunu açıkca beyan eden,tankların üzerine haç kolyesi takan amerikalı askerleri,islam ülkelerinin başındaki kukla yönetimleri,Venezuella devlet başkanı Hugo Chavez in Irak savaşına karşı çıkması ve petrol ihraç eden müslüman ülkelerle birlikte hareket edeceğini deklare etmesi ve hemen ardından Venezuella da Amerika destekli darbe girişiminde bulunulması ama halkın ayaklanması sonucu başarısız olması,Gürcistanda yapılan Shakasvhili turuncu devrimi,Lübnandan Suriye askerlerini çıkarmak için Refik Haririnin İsrail ve Amerika tarafından suikaste kurban gitmesi ve Suriyenin işgaline zemin hazırlanması,Bölgedeki tek müslüman güç olan İran'ın elinin zayıflatılması ve Amerika ve İsrailin ortadoğunun kontrolünü eline geçirmeye çalışması,Usame bin ladi nin sovyetler birliğine karşı desteklenmesi ve bunun devamında afganistanı özgürleştirmek için işgal edilmesi ve afgan doğalgazının kontrolünü eline geçirmesi,amerikanın her sene bütçeden takribi milyar dolar israil devletine sebebsiz yere verilmesi,oooofff off!!! daha neler neler...
Bakın geçenlerde feshedilene kadar bir irlanda cumhuriyet ordusu vardı.bunlar katolik ve protestan diye yıllardır mezhep çatışması yapıyorlar.hiç kimse de çıkıpta hrıstiyan terörü demedi bugüne kadar ilginç değilmi?...
Amerika eski başkanlarından Harry Truman'ın dediği gibi ; YERYÜZÜNDE HİÇBİR POLİTİKA TESADÜF DEĞİLDİR.MUTLAKA SENELER ÖNCESİNDEN SENARYOSU YAZILMIŞ PROJESİ ÇİZİLMİŞ VE SAHNEYE KONULACAK GÜNÜ BEKLEMEKTEDİR...!!!
Pentagram kardeş...Amerika aşığı olmayan türk kalmadı demişsin ama bakıyorumda sende kapitalizm i capitalizm olarak yazıyorsun!!!Bu arada avatarının satanist kilisesinin sembolü beşgen yıldız olduğunu biliyormusun? dediğin gibi bu üstte yazdığım şeylerin müsebbibleri dünyaya nizam vermeye çalışan zinde güçler.ve tabii ki Türkiye'dede bunların uzantıları var hemde çooook yüksek yerlerde...!!!Sanki islamiyeti inceden eleştirmeye çalışır gibisin!sanırım komünizm artıklarıdır...!!!
Son söz: Bencede böyle birşey yoktur.Photoshop olabilir.