Peki gümüzde o tahtada yazanları doğrulamıyor mu?
İslam atrık terör oldu günümüzde. Nedeni mollaların gerçek islamcı gibi ortalığı kana bulaması ki bu forumda bile o insanlara aşık olan onları idol edinen kişiler var eminim.
İkinci olarak capitalizim çok güzel girdi hayatımıza ve gerçekten o iğrenç sistem bize mükemmel gibi pazarlanıyor. Amerika aşığı olmayan Türk kalmadı. Herkes amerika ile mukayese edir oldu memlekette.
Son olarak bunarın sebebi acaba ülkemizde kimler? Yok canım o kadar büyük merteberlede olamazlar. Olabilirler mi?