http://rapidshare.de/files/6867132/gol.WMV.html
Arkadaşlar şu linke bi göz atarsanız sevinirim. FRAPS ile 25 fps ve half yapığımda bile 60 olan fps F9 a bastığımda 15 e düşüyor. Gol de çok hızlı olmuyor maalesef. Şu gole bakıp da kalitesi,hızı ve boyutu bakımından yorum yaparsanız sevinirim.
NOT: İsterseniz gole de yorum yapın ama çok ustalar var burda beğenmezsiniz şimdi siz :p