orkunsahin1975 Orjinal Mesajı Yazan: pEnTaGrAm_15 Arkadaşlar image dosyası 700Mb'tan büyük. Oyun 2 cd olabilir aklınızda bulunsun. Yani 2CD bulursanız fake olmama ihitmali var. Şimdi image yazıldımı tek cd'ye sığar diyebilirsiniz ama ne yazıkki cd'ye yazılan image'lar artık çalışmıyor. O yüzden winrar ile bölüp direk image dosyasını koyuyorlar cdlere. Bende oyun Alcohol ve Daemon ile açılmadı sanırım o istenen özel programı kullanmamız şart. Nerden indirebileceğimi söyleme şansın varmı.imesh ten indirilebilirmi ve hangi programlar lazım.Söylersen sevinirim.
Battousai Orjinal Mesajı Yazan: juzam herkesin nerdeyse fm 2006 çıktımı dediğini duydum adamda cingöz tabi herkese 3 cdlik fifa managerı kakaladı bende dedimki adama herkesin içinde bağırarak yaw bu sattığınız fifa manager fm 2006 daha yeni torrente düştü nerde satıyonuz dedim ee ben öle deyince alan herkes adamdan parasını geri istedi adamda gel arkadaşım ben sana veriyim fm 2006 yı arkada dedi ve beni kovalamaya başladı ancak taksiye binerek can güvenliğimi sağladım öğlen öğlen atraksiyon yaşamış olduk valla Zuhahahahahah :D:D:D:p
orkunsahin1975 Orjinal Mesajı Yazan: bugyboy oyunu çekipte çalıştıramayan olursa bana msnden ulaşabilir Selam,bugyboy bana nerden ne masul indilieceğini anlatırsan sevinirim.sahinorkun@gmail adresine yazabilirsin.Biraz yabancı bu konular bana biraz detay verirsen harika olur....
orkunsahin1975 Orjinal Mesajı Yazan: bugyboy oyunu çekipte çalıştıramayan olursa bana msnden ulaşabilir Selam,bugyboy bana nerden ne nasıl indirleceğini anlatırsan sevinirim.sahinorkun@gmail adresine yazabilirsin.Biraz yabancı bu konular bana biraz detay verirsen harika olur....
gurayerdem maltepe pazarı hayal kırıklıgına ugrattı tüm FM severleri... ben bugün satarlar diodum ama 1-2 hafta sonra anca dediler:( bu arada bi arkadas yüksel kırtasiyede olcak dedi.ben orayı biliorum eger alırsa buraya yazsında bende hemen gidip ordan alayım.
Alikevicius Orjinal Mesajı Yazan: ahmet26 yarın ilk işim eskişehirin bütün cdcilerini gezmek olacak ama sanırım eskişehire haftaya zor gelir Eskişehire haftaya gelirse kütahyaya 1 ay sonra gelir. öf yaaaa
shadow43 bugyboy bana torrenti verirsen çok memnun olurum.özelden yada mailimden. akazcioglu@hotmail.com şimdiden teşekkürler!!!
black&white okudum okudum okudum.... hepsini okudum ama kimse istanbulda bi yer söylememiş... Bende yabancısıyım istanbulun, okuyorum burda... bi yardımcı olacak yokmu kooooca forumda :rolleye3:
juzam arkadaşım internet bağlantı hızın nedir eer 512 ve daha üstü ise sana bir site söyliyeyim ordaki arkadaşlar kısmlara bölmüşler oyunu direk torrentle uğraşmadan normal download yapar gibi o sitenin serverından çekiyorsun
gencfbdaywalker dün torrent spy dan çektim gece 4 gibi bitmiş ama bugün arattım torrent yok ortada :)
black&white Orjinal Mesajı Yazan: juzam arkadaşım internet bağlantı hızın nedir eer 512 ve daha üstü ise sana bir site söyliyeyim ordaki arkadaşlar kısmlara bölmüşler oyunu direk torrentle uğraşmadan normal download yapar gibi o sitenin serverından çekiyorsun bağlantı kötü hocam... bana sadece cd bulabileceğim bi yer lazım istanbulda
orkunsahin1975 Orjinal Mesajı Yazan: juzam arkadaşım internet bağlantı hızın nedir eer 512 ve daha üstü ise sana bir site söyliyeyim ordaki arkadaşlar kısmlara bölmüşler oyunu direk torrentle uğraşmadan normal download yapar gibi o sitenin serverından çekiyorsun Benim bağlantı hızım iyi.Sitenin ismini yazarsan sevinirim.sahinorkun@gmail.com
İsildur Orjinal Mesajı Yazan: juzam arkadaşım internet bağlantı hızın nedir eer 512 ve daha üstü ise sana bir site söyliyeyim ordaki arkadaşlar kısmlara bölmüşler oyunu direk torrentle uğraşmadan normal download yapar gibi o sitenin serverından çekiyorsun Hocam banada gönderirmisin.Bağlantım baya hızlı.
gurayerdem şu siteyi banada söylermisin? ankarada daa cıkmadı oyun bari bizde netten indirelim.. bekliyorum.simdiden saolasın:)
juliuscaesar1907 Arkadaşlar oyunu bugün aldım. Bakırköy Yeraltı çarşısında mevcut. İlgilenenlere duyurulur...