Emir99 orada yazıyo ki ilk defa kar var felan ve resimde kar yağıyo.demekki pc versiyonda kar yağacak .haberler bölümünde yazıyo hatta resim bile var top top kar yağıyoooo süperrr olur amma.
23polat Harika bir süpriz KONOMI den.:scn_onay: Bence Konami Mail cekip tesekürlerimizi sunalim , böylece seneye baska bir süpriz yapip türkiye ligini koyarlar. :D :hihi:
aliwhite iŞTE BU KONAMİ YE BAKIN NASILDA TÜRK OYUNCULARIN FUTBOLDAKİ POTANSİYELİNİ ANLADI.SÜPER LİGİ KOYMAYAN EA SENİ KINIYORUM. KONAMİ HELAL SANA. KONAMİ KONAMİ KONAMİ (BİRAZ FAZLA GAZA GELDİM HERHALDE)
Lvnt_Asn Orjinal Mesajı Yazan: aliwhite iŞTE BU KONAMİ YE BAKIN NASILDA TÜRK OYUNCULARIN FUTBOLDAKİ POTANSİYELİNİ ANLADI.SÜPER LİGİ KOYMAYAN EA SENİ KINIYORUM. KONAMİ HELAL SANA. KONAMİ KONAMİ KONAMİ (BİRAZ FAZLA GAZA GELDİM HERHALDE) warmı tsl ya ben biras cahil kadlım konulara birinzi acıklasın
pearce BANA DEMO OLMAYAN PES 5 LAZIM NASIL BULABILIRIM ARAKDASLAR INTERNETTEN...YARDIMCI OLURSANIZ SEVINIRIM
memooo_gs pes5 mx lerde kesınlıkle calıso gordum fakat o halde oyundan zevk k alınacagını pek zannetmıyorum onun 800*600 cozunurlukte higl detey oynamak ıcın en az fx 5600 e ıhtıyac var