Orjinal Mesajı Yazan: orkunbjk
her nekadar Geforce mx'ler desteklemez desede Demo çalıştığına göre full sürümde çalışır herhalde...
O bişeymi bende eskiden bir oyunun demosu eski makinamda zar zor takılarak çalışıyordu bende full version çalışmaz diye düşünüyordum sonra full versinu elime geçti işin ilginci full version demodan daha rahat ve iyi çözünürlükde çalışıyordu meyer demosunda uyarı varmış demo olduyu için makinayı hangi sistemde olursa olsun zorlar diye.Kimi demo asıl oyundan daha yüksek sistem istiyor bazen nedense