Arkadaşlar sağolun umarım hepinizi tatmin edecek bi şey olur..
"gsarrafgil" sağolasın gerçekten sana ayrı bi teşekkür borcum var çünkü bu programı yine bu konu altında sen vermişsin bende indirip deneyim dedim ve çok şükür şimdi oldukca bi yol aldım,sağolasın ve aynı zamanda hazırladığın packleri takdir ediyor ve kullanıyorum....
"balli79" valla çok büyük konuşmiim ama bu sölediğin çok zor fifada,ben ortalama 9000 dosya editledim iki hafta boyunca Ercan Taner veya başka bi spikerin 9000 ses dosyası bulmak imkansız yada en iyimser haliyle çok zor,kendi sesimi kullanmak istemedim bu yüzden metin okuyan bi kaç programla denedim ama çok kötü oluyordu bende mecburen kendi sesimle yaptım ama olurda bu beğenilirse ilerde daha iyi olacağını garanti edebilirim,neden beğenilirse dedim çünkü kesinlikle sadece kendim oynayıp dinliyecem diye bi daha asla böle bir işkenceye katlanamam :)
"fifaman" özellikle sorunu sona bıraktım çünkü bitti,evet nihayet sonuna geldim bugün son editleri yaptım dün geceden beri uğraşıyordum aralıksız çünkü bu arada bi işde buldum ve yarın iş başı yapıcam(çok şükür) bu yüzden bugün tamamlayıp uploada başlayım dedim ama malesef uploada başlıyamadım,şu anda sadece bahsettim gibi goll efektlerini değiştircem ve son düzenlemeleri yapıp fırsat bulur bulmaz upload etmeye başlıcam,zannedersem rapide upload edcem dosya boyutu 200 mb ama zipleyince 175 mb civarı bişey olur 4 part yapıp upload ederim diye düşünüyorum,neyse çok uzattım aşağıda son bir video koydum merak edenler için ve bu son durumuda görmüş olursunuz,upload sonrası sorunsuz kurulum yapılabilmesi için döküman ve gerekli olan herşeyi hazırladıkdan sonra arkadaşlara söz verdiğim şekilde Fifa2006 spikerini nasıl editleneceğini de anlatan bir döküman hazırlayıp bu işdeki ilk bölüme noktayı koyucam...ohhh be :)
SON Örnek Video