21 ekim saat 00:30 civarında gene çok pis sallandık.Bu seferki bayağı sağlamdı.
5 i geçmiştir herhalde.Dışarı çıktığımda yerden ve binalardan gürültüler geliyordu bu sefer tamam dedim herhalde bayağı bir yer yıkılacak.Ama çevremde gördüğüm kadarıyla bir hasar yok.Şaun İzmirde cadde ve sokaklar ana baba gününe döndü herkes arabalarıyla bir yerlere kaçmakda.Ben gündüz bile bu kadar yoğun görmedim trafiği