İzmirde bu sabah 8,45 sıralarında bayağı sağlam bir deprem oldu.Bilimsel konuşup şiddetten merkez üssünden filan bahsetmek yerine depremi bizzat yaşamış biri olarak konuşacak olursam,o saatte uyuyor olmama ve zemin katta bulunmama rağmen depremin şiddetinden uykumdan uyandım.Ve birazda uzun sürünce dedim herhalde gidiyoruz :).Depremden sonra millet dışarılara fırladı ve kısa süreli bir panik oldu.Özellikle çocuklar hemen geyik haberleri çocuk akıllarıyla ortalığa haykırmaya başladı."Çok şiddetliydi 7,4 müş","Bir deprem daha olacakmış" benim çocuklardan duyduklarımdan ikisi.
Son günlerde olan 2. deprem bu.Allah 3. sünden korusun ne diyelim
SCN haber Narlıdere/İzmir Ben Ufuk Ali Arslan
Ali Kırca söz sizde