bir fifaci olarak sunu soylemeyelimki, gameplay bakimindan fifa'yi Pro 5 le karsilastirmak istemiyorum. Pro'nun tek sorunu **Graphics ve takim license'lari**.
Bu iki sorunu konami cozerse Pro acik ara fifayi gecer.
Ayni sey Fifa icin gecerli. Fifa Gameplay'i Prodaki gibi gercekci yaparsa, fifada pro'yu acik ara gecer.
Insallah bir gun bu iki oyunda bu sorunlari cozer ve iki oyunuda zevkle oynaya biliyirz.