hotman arkadaşlar ben fifa2006da karıyer açtım romayı aldım dah ilk sezon yarısında benı gönderdiler üstelik hiç yenilgim yoktu ve liderdeim nedenini açıklarsanız memnun olurum
VoMiT ya beyler romayla 1 kere yenilerek 1. gidiodum 15 maç yapmıştım...bi kupa maçı girdi araya..ilk ayakta 0-0 berabere kaldım ve takımdan kovdular..faifayı bu sefer güsel yapmışlar ama bu hatalar yüzünden oyun oynanmıcak hale gelio
icelander Konunun başlığını sinir olduğunuz değilde sinir olmadığınız şeklinde açsaydın yazması daha kolay olur.Şimdi bne nereden başlayyayım yazmaya bilemiyorum.
__JackaL__ rakip topu alınca etrafında dönüyo 1 saat top sürüo garip garip şeyler yapıo falan gerçekçi olmuş ama gerçekçilikte bi yere kadar sıkılıom yaa!!!!