hiç bi seride bu sorunu çözmediler.Rakibe 8 tane gol atıyorum Dakika 80, rakip 1 tane gol atıyo.Sanki 9 tane gol atıp öne geçmiş gibi manyak manyak seviniyo.uyuz oluyorum uyuuuuz.
Ha bi de hakemlere.. kaleci kale vuruşu kullanacak sanki rakip oyuncuymuş gibi kalecinin önünde duruyo salak.Yada kendi kalemden topla çıkıyorum hakem resmen pres yapıyo :D